2013. június 2., vasárnap

Erzsó

Erzsó! Erzsó

rá bukunk és bukom
és kínos rész tudom
a profilját naponta
néztem fészbukon

érte volt a maraton
utána volt a balaton
és tőle voltam visszafelé
félholt a vonaton

Tátra, Mátra
s én mögötte hátha
észrevesz, de egyszer
sem nézett hátra

pedig bizony másztam
és papirom száz van
a konditeremből, ahol
súlyos izomlázban

gyötörtem a testem
pedig gyönyört kerestem
s a futógépen este
féltízkor összesetem

Erzsó! Erzsó

vizimentő részben
s én a béjvaccsot néztem
szőttem egy tervet
egyszerű egészen

a baleset nem ritka
majd úgy teszek mintha
fulladnék, hogy kimentsen
és a szívem titka

elhangzik a parton
ha magamban nem tartom
távozik a vízzel
a tüdőmből, s az arcom

kékből pirosba vált,
ő rebegi "nahát"
vagy azt hogy "te seggfej,
kopj le, kalapkabát"

de ha mégis szeret
a fiúk szerint lehet
okosabb volna írni
fészbukon levelet,
hogy

Erzsó! Erzsó

1 megjegyzés:

B. írta...

ezzz bizony jó