2012. október 14., vasárnap

kérdi egyszer a lány
"Harcolnál-e értem?"
"Nem harcolnék babám"
mondom és ő "Mért nem?"
(mire én)
Ha el akarsz hagyni
hagyj el aztán annyi
nem megyek utánad,
nem kérdezem, hogy mi
rosszat cselekedtem
van-e más férfi ebben
és főleg nem mondok olyat
hogy hozzuk helyre ketten

Ha el akarsz hagyni
hagyj el aztán annyi
nem megyek utánad,
nem kérdezem hogy mi
bánt és van-e remény
nem vergődök, nem én
a te szíved a tiéd
az én szívem az enyém

Legázsprézem a rablókat előre az utadon
az oroszlánt kiütöm, a gonoszlányt ugatom
kétszer mondom el, nyisd ki a füled, jól jegyezd meg
nagyon szeretlek, nagyon szeretlek

Kérdi másodszor még
"Harcolnál-e értem?"
"Babám, nem harcolnék"
és ő megint "Mért nem?"
(mire én)
Ha el akarsz hagyni
hagyj el azzal annyi
nem megyek utánad
nem kérdezem, hogy mi
győzhető van ebben,
hogy elhagy a szerelmem
én nem harcolok érted
nem harcolok veled, nem

Jó, nem rímelt, de így válaszoltam kétszer
vagy lehet háromszor, talán te még emlékszel
utána nyílván elhagytál és én végeztem veled
nagyon szerettelek, nagyon szerettelek

most ül várva rám
hátha jövök lovon, vértben
"nem harcolok babám"
és ő kérdi "mért nem"

Nincsenek megjegyzések: